Několik dalších faktů o cvičení Pilates

Pilates představuje cvičení, které se může chlubit poměrně dlouhou historií. Svou oblíbenost si toto cvičení získalo zejména v období čtyřicátých let 20. století u tanečníků, zpěváků a herců v New Yorku. Právě tady sloužilo jako kompenzace k přemíře pohybu, kterou tito lidé stoprocentně měli.

O pilates se zajímá dneska spousta lidí jako o doplňkové cvičení, které provozují lidé k posilování anebo fitness.

Pilates cviky jsou velmi nenáročné, což jen dokladuje to, že k němu nemusíte kromě cvičebního úboru vůbec nic potřebovat. Pokud se ale budete chtít u cvičení cítit opravdu příjemně, tak si pořiďte kromě pohodlného oblečení také podložku. Jestliže se ženy obávají, že by se samotným cvičením musely přestat v době těhotenství, tak tomu tak být rozhodně nemusí. Cvičení Pilates lze velmi dobře provozovat také v těhotenství, je ale třeba jej přizpůsobit momentálnímu zdravotnímu stavu.

Velkou výhodou cvičení Pilates je jeho flexibilita. Jinými slovy, když chcete cvičit třeba spinning a nebo powerball, tak to nebudete mít tak jednoduché, protože k oběma sportům potřebujete několik důležitých doplňků anebo přímo místnost, ve které lze tento druh posilování provozovat. Pilates lze cvičit prakticky všude. Když se rozhodnete, že si zacvičíte doma, tak není problém si zakoupit DVD anebo videokazetu s nahrávkou Pilates. Pouze si doma toto DVD pustíte a můžete cvičit. Určitě se také nebojte, že budete po pravidelném cvičení Pilates unaveni. Pilates je právě naopak schopno vám pravidelným cvičením energii dodávat. I díky tomu se mnozí díky němu velmi dobře vyrovnají se stresem, který skýtá každodenní život.

Intenzitu cvičení si vyberete sami, ideální frekvence je dvakrát až třikrát týdně. Pokud jej doplníte třeba o nordic walking anebo jen klasické procházky, tak vám to bude stačit k tomu, aby se vaše tuky proměnily ve svalovou hmotu.